skip to Main Content

Find vej til medierne

(skal ind i header video)

Spar tiden – lad mig hjælpe dig:

Jeg har skrevet hundredvis af pressemeddelelser, der har været med til at skabe synlighed om alt lige fra en borgmesterkandidats politik til et vikingemuseums fejring af 25 på UNESCOs Verdensarvliste. Og jeg vil meget gerne hjælp dig også.

 

Nøgleordene:

Sproget, opbygning af pressemeddelelser, netværk og forståelse for medierne er blandt nøgleordene, der sikrer din succes, når målet er synlighed i medierne.

Sådan kan jeg hjælpe:

  • Jeg hjælper dig med at identificere, de vinkler, der har bedst mulighed for vække mediernes interesse.
  • Jeg har forståelse for din organisations fortælling og er med til at sikre en råd tråd i det, der bliver kommunikeret ud
  • Jeg producerer tekst, finder fotos og sender til gennemsyn hos de involverede parter
  • Jeg går i dialog med modtageren (journalisten/redaktøren) for at sikre, at de er opmærksomme på pressemeddelelsen.

Vil du gerne vide mere om, hvorfor det giver mening at benytte medierne til at få dit budskab spredt. Og hvordan dette gøres mest effektivt, så kontakt mig endeligt!

Et supplement til So-Me

Der er ingen tvivl om, at digitale platforme fx. sociale medier er effektive, når du skal nå din målgruppe. Medierne kan imidlertid også være en farbar vej, når du vil skabe opmærksomhed om et arrangement, en historie, en person eller noget fjerde. Derfor kan en velskrevet pressemeddelelse gøre en forskel.

Begge side af bordet

Se her, hvorfor jeg opnår en effekt, når jeg sender en pressemeddelelse afsted:

Jeg har nemlig ikke blot sendt et hav af pressemeddelelser, jeg har også modtaget et mindre ocean af dem. Jeg har selv været ansat på flere på flere dagbladsredaktioner, og haft pressemeddelelserne i hænderne, og jeg ved akkurat, hvad der skal til for at for at få en pressemeddelelse fra mediernes mailbakke til deres digitale platforme såvel som deres trykte udgaver.

Back To Top